REGULAMIN WIZYT W OPTOKLINICE
ZASADY OGÓLNE
- Każdorazowo po wejściu i przed wyjściem z Optokliniki Pacjent zgłasza się do Rejestracji.
- Optoklinika nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione na terenie Kliniki.
- Pacjent ma obowiązek używać sprzętów oraz innych elementów wyposażenia Kliniki zgodnie z ich przeznaczeniem.
- Pacjent ponosi odpowiedzialność za szkody materialne powstałe z jego winy na terenie Optokliniki.
- Pacjent ma obowiązek odnosić się z szacunkiem do Personelu oraz innych Pacjentów Optokliniki.
REZERWACJA I ODWOŁYWANIE WIZYT
Zasady rezerwowania wizyt:
- Rezerwacji wizyty można dokonać osobiście lub telefonicznie w Rejestracji Optokliniki.
- Dokonując rezerwacji należy podać co najmniej: imię, nazwisko i telefon kontaktowy.
- Optoklinika kontaktuje się z Pacjentem w celu potwierdzenia wizyty dzień wcześniej (w przypadku wizyty w poniedziałek, wizyta jest potwierdzana w poprzedzający piątek lub sobotę) korzystając z numeru telefonu podanego przez Pacjenta podczas rejestracji.
Zasady odwoływania wizyt:
- Pacjent powinien odwołać zarezerwowaną wizytę niezwłocznie od chwili zaistnienia przyczyny odwołania.
- Pacjent powinien powiadomić Rejestrację o odwołaniu wizyty nie później, niż dzień przed wyznaczonym terminem wizyty do godz. 16:00 (w przypadku wizyty w poniedziałek, należy odwołać wizytę do godz. 12:00 w poprzedzającą sobotę). W takim przypadku wizyta zostanie przeniesiona na inny wolny termin ustalony z Pacjentem.
- Optoklinika zastrzega sobie możliwość anulowania wizyty w przypadku, gdy pacjent po otrzymaniu 2 połączeń i SMS z prośbą o potwierdzenie przybycia na wyznaczoną wizytę nie dokona jej potwierdzenia do godz. 16:00 w dzień poprzedzający planowany termin wizyty (lub w przypadku wizyty w poniedziałek – do godz. 12:00 w poprzedzającą sobotę)..
- Optoklinika informuje o anulowaniu wizyty poprzez SMS wysłany na numer telefonu podany przez Pacjenta podczas rezerwowania wizyty.
- W przypadku, gdy wizyta zostanie odwołana przez Pacjenta w dniu wizyty uważa się ją za odbytą. Należy wówczas uiścić w kasie Optokliniki opłatę za wizytę.
KORZYSTANIE Z TERAPII WIDZENIA
- W przypadku, gdy Pacjent chce skorzystać z terapii widzenia w Optoklinice ma prawo umówić jednorazowo kilka terminów wizyt. Każda z tych wizyt podlega zasadom rezerwacji i odwoływania wymienionym powyżej.
- W sytuacji, gdy Pacjent nie stawia się na 2 umówione wcześniej wizyty i nie odpowiada na próby kontaktu ze strony Optokliniki, wówczas Optoklinika anuluje wszystkie pozostałe terminy wizyt Pacjenta, o czym Pacjent zostanie poinformowany poprzez SMS. W celu umówienia nowych terminów wizyt Pacjent powinien skontaktować się ponownie z Rejestracją Kliniki.
- Optoklinika zastrzega sobie prawo do anulowania wszystkich pozostałych terminów wizyt Pacjenta również wtedy, gdy Pacjent notorycznie nie stosuje się do zaleceń Specjalistów Optokliniki, w szczególności nie realizuje ustalonego ze Specjalistą planu ćwiczeń domowych. O anulowaniu terminów wizyt Pacjent zostanie poinformowany przez Specjalistę lub poprzez SMS. (Zasada ta wynika z troski i szacunku dla Pacjentów, którzy chcą uczestniczyć w terapii gabinetowej, a nie mogli umówić dla siebie terminów wizyt z powodu braku miejsc.)
UWAGI KOŃCOWE
- Pacjent Optokliniki zaświadcza pisemnie, że zapoznał się z postanowieniami REGULAMINU i zobowiązuje się do jego przestrzegania.
- W kwestiach nieuregulowanych w powyższym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa.